Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ



(Αφορμή τα σχόλια σε μια ανάρτηση)
 
Καλοί μου φίλοι, 

δεν τρέφω καμιά κακία και για κανέναν, ανεξαρτήτως το πώς σχολιάζετε, αναλύετε, χειρίζεστε ο καθένας σας ξεχωριστά, την πράξη του  Dule, για να μπει σε λίστα αλβανικού κόμματος, συγκεκριμένα του δημοκρατικού, ως υποψήφιος βουλευτής στην εκλογική ζώνη της Αυλώνας. 

Όμως, έχω το ηθικό δικαίωμα, να σας υπενθυμίζω ότι: 

Πριν από μερικά χρόνια ίδια ένταξη, του Ξέρρα, σε ίδιο κόμμα, ο πρώην πρόεδρος της Ομόνοιας και πρόεδρος του ΚΕΑΔ, την αποκάλεσε προδοτική.

Το '96 έκανε σφοδρή επίθεση στον «γενίτσαρο» Τάβο.

Για τον Αγγέλη σιωπή. Τον Μάρτο, στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές, τον έριξε ο ίδιος στην αγκαλιά του Σ.Κ.

(Καμιά δεν ήταν σωστή επιλογή. Όμως, απ’ όλες, η σημερινή πολιτική πρωτοβουλία του Dule, για να σώσει μόνο το τομάρι του, είναι η χειρότερη).

Αναγνώστης σχολιάζοντας το κείμενό μου: «Μεθαύριο, 25/06/2017, κηδεύουμε την Πατρίδα μας», εκφράζει εντονότατα την αγανάκτησή του: 

«Λάθος κάνετε! (απευθύνεται σε μένα). Δεν κηδεύουμε, μεθαύριο έχουμε μνημόσυνο. Έχει κηδευτεί προ καιρού η Πατρίδα μας».

Άλλος αναγνώστης, αποκαλεί το Dule νεκροθάφτη …

Ίσως να εκλεχτούν βουλευτές - μερικά άτομα ελληνικής καταγωγής στο Αλβανικό Κοινοβούλιο - όμως δεν θα έχουμε πλέον - αυταπάτη ήταν και πρωτύτερα - καμιά ελληνική φωνή.

Ξεκαθαρίζουμε, για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά: 

Άλλη είναι η συνεργασία, η συμμαχία του ΚΕΑΔ με οποιοδήποτε αλβανικό κόμμα, πριν ή μετά τις βουλευτικές εκλογές - για να πετύχει στόχους για τις Μειονότητες - και άλλο η προσωπική επιλογή, η ένταξη σε αλβανικό κόμμα οποιουδήποτε. 

Ακόμα και Αρχηγού.

Μην μπερδεύουμε τα πράγματα. 


Γιώργος ΜΥΤΙΛΗΣ
29/05/2017

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΩΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ Η ΝΤΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ !

Ήταν το 1978. Μετά από πολυήμερες δοκιμές, νυχτο - ξημερώματα πάνω στο χορό, ο όμιλος γυναικών της Δρόπολης ενόψει του Φολκλορικού Φεστιβάλ τ’ Αργυροκάστρου, ήταν έτοιμος, ν’ ανέβει στη σκηνή. Ασφαλώς, με την αδιαμφισβήτητη επιτυχία. Με την τέλεια προετοιμασία του, τη δεξιοτεχνία του, θα ενθουσίαζε, στο αρχαίο κάστρο, τους θαυμαστές. Θα τους έκοβε για πολλοστή φορά, ξανά μόνο για λίγο την ανάσα. Ήταν η Ντίνα του Μήλου στην κορυφή. Η καλύτερη επιλογή - πρώτο μπόι, ευλύγιστο σώμα - με προσόντα καλλονής. Η λάμψη όλη πάνω της ... ! Αυτή καθόρισαν οι ειδικοί , αποκλειστικά, να σύρει το δροπολίτικο χορό. Ενώ, όλα ήταν έτοιμα και μετά από λίγες ώρες θα ξεκινούσε η εκδήλωση, ανώτατα κομματικά στελέχη έφεραν αντίρρηση. Παρενέβησαν στο φολκλόρ. Το ανέμισμα του μαντιλιού, δεν το εμπιστευόταν στην Ντίνα. Ως μέλος θιγμένης οικογένειας, δεν άρμοζε να είναι η Νίνα στην κορυφή. Να την έβγαζαν από το χορό; Ήταν πλέον αργά. Να την έβαζαν στο τέλος; Θα φαινόταν ξανά.  Σκέφτηκαν

«ΟΜΟΡΦΟΣ ΝΕΚΡΟΣ»

(Κοινωνικό θέμα) Φέρνω στο νου μου δύο συγκινητικές στιγμές, που σχετίζονται με το μοιραίο. Με το θάνατο. Τη μία την αποτύπωσα σε συζήτηση με τον οφθαλμίατρο, Χρηστάκη Τζούμπη. Λέει ο φίλος μου: «Δε φοβάμαι το θάνατο, αλλά τον τάφο. Το παράχωμα. Το χώμα που ρίχνει πάνω στο νεκρό ο νεκροθάφτης. Απ’ αυτό πανικοβάλομε. Κι η μάνα μου δεν φοβόταν το θάνατο. Εσένα, αγόρι μου, πονώ, μου έλεγε πριν φύγει. Σε σκέφτομαι στεναχωρημένο με το δάκρυ στο μάτι, να κάθεσαι πάνω από το στολισμένο φέρετρό μου στη μέση του οντά και θλίβομαι». Ο Χρηστάκης καταλήγει:  «Ακόμα και στα τελευταία της, η καλή μου μάνα, είχε όμορφη ψυχή!»      Η δεύτερη στιγμή: Μου έχει συμβεί να ακούω, συνήθως γυναίκες, βγαίνοντας από παρηγοριά, από οικογένεια που έχασε αγαπημένο πρόσωπο, ανάμεσα στα διάφορα, να λένε: «Όμορφος νεκρός. Σαν να κοιμόταν. Σαν να ήταν ζωντανός. Έτοιμος να σου μιλήσει … !». Σε μέρα βαθιού πόνου, πένθους γίνεται η συζήτηση. Με τι να σχετίζεται τάχ

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ

(Κοινωνικό θέμα) Δεν μπορώ να καταλάβω την πράξη ορισμένων υπερηλίκων σε χωριά της Πάνω Δρόπολης, που καλούν μάστορα κι ετοιμάζει, στα «δυο μέτρα» τους στο νεκροταφείο, τον τάφο τους. Αποφασίζουν, κιόλας οι ίδιοι, να γίνει με γρανίτη ή με μάρμαρο... Για να έχει αντοχή και να μην λερώνεται... Εκτός από τον τάφο, από τις οικονομίες τους καλύπτουν-όταν έρχεται η ώρα-και τα έξοδα της κηδείας τους. Προσπαθώ να μπω στον κόσμο αυτών των ανθρώπων. Στην ψυχολογία τους, στο σκεπτικό τους, στο συναίσθημά τους κι αδυνατώ πραγματικά να συλλάβω την τόλμη τους, τη δύναμή τους. Φαίνεται, το γεγονός που τους αναγκάζει να κάνουν την πράξη αυτή, που τους οδηγεί να φτάσουν στο σημείο αυτό, είναι η ασθένεια της εποχής, που σε μεγάλο ποσοστό το παιδί παρατάει το γονιό. Κι όντας μόνος του, ο γέροντας, έχει χάσει την ελπίδα. Κι έχει αποκτήσει πλέον άλλη αντίληψη για τη ζωή του. Περιμένει χωρίς φόβο, χωρίς άγχος, ήρεμα, φυσιολογικά το θάνατό του. Ετοιμάζει και τον τάφο του.