Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016

«ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΓΩ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ...»

Έχει αρκετό χιούμορ η Λόπη Δεληγιώργη (Σαμαρά).

Σου τα λέει όμορφα. Σταράτα. Έχει μεστωμένη κουβέντα.

Καθώς την ακούς, σου λύνεται από τα γέλια ο αφαλός:

«Τι ήταν η Βίτα του Τσιούρη - μπροστά σε μένα - που έγινε βουλευτίνα εκείνη την εποχή;!

Μπορούσα να γίνω εγώ.

Τι μου έλειπε;! Τίποτα.

Μάλιστα είχα περίσσια, όχι λειψά … Ολόκληρη "προίκα" ... Οδηγούσα και τρακτέρ...

Αλλά αυτή έπιασε το μολύβι ... Μία θα το έπιανε απ' όλη την περιοχή. (Το κόμμα είχε πρόγραμμα, γραμμή). Κι ήταν αυτή η τυχερή…!

Δεν σας είπα, όμως, την αιτία, το «μυστικό»... Γιατί εμένα δεν θα μ' έκανε ποτέ βουλευτίνα το καθεστώς.

Επειδή μου είχε λιποταχτήσει ο αδελφός ... Κι είχα χαλασμένη βιογραφία … ».


Γιώργος ΜΥΤΙΛΗΣ
25/06/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.