Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ(;!)

(Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή πρέπει να ξεχάσουμε τις διαφορές και να ήμαστε όλοι μαζί, ενωμένοι).

Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο.

Ότι ο Σπύρος Ξέρρας δεν δολοφόνησε.

Δεν αφαίρεσε ζωή.

Δεν είναι ούτε τρομοκράτης…

Που η αλβανική αστυνομία επέλεξε να τον συλλάβει σε καφετερία του χωριού του.

Τρομοκρατώντας τον ίδιο,

την οικογένειά του,

τους συγχωριανούς του.

Προκαλώντας πανικό σ' όλη τη Μειονότητα.

Ταχτική αυτή του παλιού 45 - χρονου δικτατορικού καθεστώτος.

Που την ακολουθεί με συνέπεια, δυστυχώς και το σημερινό αλβανικό σύστημα.

Ο Σπύρος Ξέρρας είναι πρόσωπο που εκπροσωπεί.

Έγινε βουλευτής.

Έγινε Υπουργός.

Τον στηρίζει πολιτικά ένα σημαντικό κομμάτι πολιτών της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας κι όχι μόνο.

Το οποίο πρέπει να το σεβαστεί - θέλει ή δεν θέλει - κάθε αλβανική κυβέρνηση και αρχή…

Ακόμα και η αλβανική αστυνομία.

Με ξαφνιάζει αυτή τη στιγμή η σιωπή του Εθνικού μας Κέντρου.

(Το Υπουργείο Εξωτερικών δεν πήρε ακόμα θέση.

Ενώ έπρεπε να αντιδράσει δυναμικά).

Και η Ομόνοια ακόμα οργανωμένα δεν εκφράστηκε.

Τι περιμένει;!

Το κόμμα του τον άφησε ακάλυπτο, οι πολιτικοί του αντίπαλοι ελληνικής καταγωγής καραδοκούν;!

Αύριο, μεθαύριο... η ίδια μαγκούρα ίσως να πέσει και πάνω στο κεφάλι τους...!!!

Να βρεθούν πίσω από τα ίδια κάγκελα... 

Σε κάθε δύσκολη συγκυρία - εθνικής σημασίας κιόλας - δείχνουμε ότι είμαστε ξεκάρφωτοι…

Λείπει η αλληλεγγύη.

Κι αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό…

Είναι απόλυτη καταστροφή.
  

Γιώργος ΜΥΤΙΛΗΣ
01/02/2016



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΩΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ Η ΝΤΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ !

Ήταν το 1978. Μετά από πολυήμερες δοκιμές, νυχτο - ξημερώματα πάνω στο χορό, ο όμιλος γυναικών της Δρόπολης ενόψει του Φολκλορικού Φεστιβάλ τ’ Αργυροκάστρου, ήταν έτοιμος, ν’ ανέβει στη σκηνή. Ασφαλώς, με την αδιαμφισβήτητη επιτυχία. Με την τέλεια προετοιμασία του, τη δεξιοτεχνία του, θα ενθουσίαζε, στο αρχαίο κάστρο, τους θαυμαστές. Θα τους έκοβε για πολλοστή φορά, ξανά μόνο για λίγο την ανάσα. Ήταν η Ντίνα του Μήλου στην κορυφή. Η καλύτερη επιλογή - πρώτο μπόι, ευλύγιστο σώμα - με προσόντα καλλονής. Η λάμψη όλη πάνω της ... ! Αυτή καθόρισαν οι ειδικοί , αποκλειστικά, να σύρει το δροπολίτικο χορό. Ενώ, όλα ήταν έτοιμα και μετά από λίγες ώρες θα ξεκινούσε η εκδήλωση, ανώτατα κομματικά στελέχη έφεραν αντίρρηση. Παρενέβησαν στο φολκλόρ. Το ανέμισμα του μαντιλιού, δεν το εμπιστευόταν στην Ντίνα. Ως μέλος θιγμένης οικογένειας, δεν άρμοζε να είναι η Νίνα στην κορυφή. Να την έβγαζαν από το χορό; Ήταν πλέον αργά. Να την έβαζαν στο τέλος; Θα φαινόταν ξανά.  Σκέφτηκαν

«ΟΜΟΡΦΟΣ ΝΕΚΡΟΣ»

(Κοινωνικό θέμα) Φέρνω στο νου μου δύο συγκινητικές στιγμές, που σχετίζονται με το μοιραίο. Με το θάνατο. Τη μία την αποτύπωσα σε συζήτηση με τον οφθαλμίατρο, Χρηστάκη Τζούμπη. Λέει ο φίλος μου: «Δε φοβάμαι το θάνατο, αλλά τον τάφο. Το παράχωμα. Το χώμα που ρίχνει πάνω στο νεκρό ο νεκροθάφτης. Απ’ αυτό πανικοβάλομε. Κι η μάνα μου δεν φοβόταν το θάνατο. Εσένα, αγόρι μου, πονώ, μου έλεγε πριν φύγει. Σε σκέφτομαι στεναχωρημένο με το δάκρυ στο μάτι, να κάθεσαι πάνω από το στολισμένο φέρετρό μου στη μέση του οντά και θλίβομαι». Ο Χρηστάκης καταλήγει:  «Ακόμα και στα τελευταία της, η καλή μου μάνα, είχε όμορφη ψυχή!»      Η δεύτερη στιγμή: Μου έχει συμβεί να ακούω, συνήθως γυναίκες, βγαίνοντας από παρηγοριά, από οικογένεια που έχασε αγαπημένο πρόσωπο, ανάμεσα στα διάφορα, να λένε: «Όμορφος νεκρός. Σαν να κοιμόταν. Σαν να ήταν ζωντανός. Έτοιμος να σου μιλήσει … !». Σε μέρα βαθιού πόνου, πένθους γίνεται η συζήτηση. Με τι να σχετίζεται τάχ

ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥΣ

(Κοινωνικό θέμα) Δεν μπορώ να καταλάβω την πράξη ορισμένων υπερηλίκων σε χωριά της Πάνω Δρόπολης, που καλούν μάστορα κι ετοιμάζει, στα «δυο μέτρα» τους στο νεκροταφείο, τον τάφο τους. Αποφασίζουν, κιόλας οι ίδιοι, να γίνει με γρανίτη ή με μάρμαρο... Για να έχει αντοχή και να μην λερώνεται... Εκτός από τον τάφο, από τις οικονομίες τους καλύπτουν-όταν έρχεται η ώρα-και τα έξοδα της κηδείας τους. Προσπαθώ να μπω στον κόσμο αυτών των ανθρώπων. Στην ψυχολογία τους, στο σκεπτικό τους, στο συναίσθημά τους κι αδυνατώ πραγματικά να συλλάβω την τόλμη τους, τη δύναμή τους. Φαίνεται, το γεγονός που τους αναγκάζει να κάνουν την πράξη αυτή, που τους οδηγεί να φτάσουν στο σημείο αυτό, είναι η ασθένεια της εποχής, που σε μεγάλο ποσοστό το παιδί παρατάει το γονιό. Κι όντας μόνος του, ο γέροντας, έχει χάσει την ελπίδα. Κι έχει αποκτήσει πλέον άλλη αντίληψη για τη ζωή του. Περιμένει χωρίς φόβο, χωρίς άγχος, ήρεμα, φυσιολογικά το θάνατό του. Ετοιμάζει και τον τάφο του.