Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2016

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΗΓΗ!

Παλεύω αρκετά - καιρό τώρα - με την ασπρόμαυρη φωτογραφία.

Την ψάχνω στο σπίτι μου, στη γειτονιά, στο χωριό…

Σε όλη την περιοχή.

Παντού.

Την επεξεργάζομαι, τη ζωντανεύω μέσω ειδικού προγράμματος.

Κι έπειτα την αρχειοθετώ.

Η καθεμιά απ’ αυτές έχει ιστορία.

Κουβαλάει μια εποχή.

Τη δουλειά, τη διασκέδαση, την εξάσκηση, τη μάθηση…

Όταν την προβάλω - τη θέτω σε χρήση όλων μας - πάντα αναφέρω το πρόσωπο που μου τη δάνεισε.

(Φωτογραφία χωρίς υπογραφή είναι αποκλειστικά προϊόν του δικού μου φακού).

Είναι τιμή, σέβας και κανόνας να δηλώνουμε την πηγή.

Παραδείγματος χάρη:

Η καταπληκτική φωτογραφία - τραβηγμένη μετά από μια λαογραφική εκδήλωση - που συνοδεύει το κειμενάκι μου σήμερα, είναι από το προσωπικό αρχείο του γείτονά μου, Αριστείδη Κορκάρη…

Σε ευχαριστούμε Αριστείδη!


Γιώργος ΜΥΤΙΛΗΣ
18/01/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.