Ένα τεράστιο σούπερ μάρκετ
- ολόκληρη αλυσίδα -
που εμπορεύεται “... και του πουλιού το γάλα”,
με μια πονηρή λέξη σε πρόσφατο διαφημιστικό σλόγκαν,
σε βάζει σε σκέψη.
Με το “Αληθινά χαμηλές τιμές…”, σε προκαλεί δυνατά.
Τώρα κιόλας, σε καιρό έντονης ανθρωπιστικής κρίσης με φοβερά αβέβαιο μέλλον.
Με τη λέξη “αληθινά”, σου μοιάζει ότι μέχρι χθες έλεγε στον καταναλωτή ψέματα,
και τώρα "επιχειρεί" να του πει την "καθαρή αλήθεια".
Κωμικοτραγικό γεγονός...
Ποτέ το κράτος - μέσω του ανάλογου επίσημου γραφείου του - δεν έλεγξε, δε δέσμευσε την ειλικρίνεια της διαφήμισης.
Την άφησε ανεξέλεγκτη.
Δεν ξέρω εσάς;!
Εμένα με θύμωνε και συνεχίζει να με θυμώνει η ψεύτικη διαφήμιση.
Μου σπάει τα νεύρα η απάτη.
Γιώργος ΜΥΤΙΛΗΣ
29/11/2016
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου